środa, 8 lipca 2015

Pierwsze kroki

Witajcie,już od jakiegoś czasu biję się z myślami czy założyć tego bloga, no ale już postanowione, więc jestem. Na początku chciałabym się wam przedstawić, jestem Ania i jestem początkująca jeśli chodzi o blogowanie, więc proszę o wyrozumiałość :) Dlaczego chcę pisać bloga? Ponieważ mój chłopak jest kulturystą i trenerem personalnym, i dzięki niemu zdobyłam ziarenko wiedzy  na temat ćwiczeń, diety itp. i chciałabym się tą wiedzą z Wami podzielić. Ciągle się uczę, staram się czytać dużo książek, gazet, i oczywiście słucham mojego prywatnego trenera, którego rady są bezcenne. Wiem jak ciężko jest znaleźć niektóre informacje w internecie. Po drodze można natknąć się na różnego rodzaju głupoty,mity, które prędzej zniszczą wasze zdrowie niż zgubicie zbędne kilogramy. Dlatego zależało mi na tym aby ten blog był bardzo rozbudowany, i żeby obejmował wiele tematów. Oto my, przepraszam że zdjęcie jest takie niewyjściowe, no ale nie mam ładniejszych. 




 Marek (mój chłopak) zna się na rzeczy. Wiele osób przeżyło dzięki niemu wspaniałe metamorfozy, które stanowczo odmieniły ich życie. On jako ich trener, odczuwał przy każdej takiej przemianie nieskrywaną satysfakcję i dumę, ja zresztą też mimo tego iż nie znałam tych ludzi osobiście. Jest wspaniałym trenerem, a przy tym też dietetykiem i psychologiem. Trenował wiele lat, i teraz teraz zbiera tego plony, ostatnio znalazł się na okładce znanej gazety sportowej "KIF". wiele razy pisał artykuły do gazet, w których opisywał swoje metody treningowe, a ja biernie przyglądałam się temu z boku. Poniżej zdjęcie okładki z "KIF"


 Chciałabym aby były tu informacje odnośnie diety, ćwiczeń. Porady w jaki sposób rozbudować tkankę mięśniową lub pozbyć się nadmiaru tłuszczu. Zapoznam WAS z niewiarygodną mocą ziół, i potęgą witamin. Dodam też parę przykładowych planów dietetycznych. Zależy mi na tym aby było tu wszystko czego potrzebujecie! To dla Was powstaje to miejsce. Proszę was o odrobinę cierpliwości, bo tak jak pisałam wcześniej jestem laikiem jeśli chodzi o pisanie bloga, no ale mam nadzieję ,że wejdzie mi to w krew i będzie wyglądał całkiem profesjonalnie. Zachęcam Was do czytania i komentowania. Jeśli chcielibyście żebyśmy z Markiem poruszyli jakieś tematy, na które nie możecie znaleźć odpowiedzi piszcie śmiało!Jestem tu po to by Wam pomóc i pokazać w jaki sposób zdrowo schudnąć itp.

Wiedza, którą Wam będę tutaj przekazywała jest poprzedzona wieloma latami treningów i doświadczenia Marka Stefańskiego oraz moich. Nasze doświadczenie treningowe jaki i doświadczenia w pracy z ludźmi w połączeniu z wiedzą teoretyczną potwierdzoną badaniami sprawią, że informacje na blogu będą bardzo rzetelne i w miarę możliwości czasowych postaramy się przekazać Wam wiedzę na wszystkie nurtujące Was pytania oraz zgłębić Waszą wiedzę tak żeby pojawiły się nowe, takie, o które wcześniej nigdy byście nie zapytali.Zapraszamy do lektury,siła! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz